Αντικατάσταση και επιστροφή

Θέλετε να επιστρέψετε ένα προϊόν; Κανένα πρόβλημα!

 

Προσπαθούμε να κρατάμε τους πελάτες μας ικανοποιημένους με τις υπηρεσίες μας για αυτόν τον λόγο προσφέρουμε και ένα βολικό σύστημα επιστροφής αγαθών. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να ακολουθήσετε μερικά βήματα:

 

1. Ενημερώστε την ομάδα μας για το πρόβλημα και συμπληρώστε τη σχετική αίτηση επιστροφής εμπορευμάτων με έναν από τους παρακάτω λόγους:

 

a) εάν το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί, η εμπορική εμφάνιση ή η ακεραιότητά του δεν έχει αλλοιωθεί ( π.χ σκισμένη συσκευασία,  ετικέτες που έχουν αφαιρθεί κ.λπ.), σύμφωνα με τον νόμο περί προστασίας καταναλωτή (Ν.2251/1994), εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την αγορά έχετε το δικαίωμα να υποβάλετε αίτηση υπαναχώρησης/ επιστροφής,  επικοινωνώντας μαζί μας στο τηλ: 212 214 9873 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο [email protected]

 

Αυτή η επιλογή ισχύει επίσης και σε περίπτωση που έχετε κάνει λάθος και παραγγείλατε ένα προϊόν που δεν θέλετε.

Επικοινωνήστε μαζί μας και συμπληρώστε τη σχετική αίτηση.

 

β) μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν σε περίπτωση ελαττώματος ή σφάλματος που σχετίζεται με αυτό. Δυστυχώς, ακόμη και οι πιο διάσημες μάρκες δεν είναι ασφαλισμένες για κατασκευαστικά ελαττώματα. Εμείς επίσης μπορούμε να κάνουμε λάθος κατά τη διαδικασία συσκευασίας. Εάν έχετε λάβει ελαττωματικό ή λανθασμένο προϊόν, επικοινωνήστε μαζί μας και συμπληρώστε τη σχετική αίτηση

 

γ) εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με την καταλληλότητα, τη μέθοδο χρήσης ή/και άλλες απορίες που σχετίζονται με τα προϊόντα που έχετε λάβει, παρακαλούμε, επικοινωνήστε μαζί μας στον ακόλουθο τηλέφωνο: 212 214 9873  καθημερινά (07:55 με 20:00) και εμείς θα σας βοηθήσουμε.  

 

2.  Κάντε ένα αντίγραφο της αίτησης, μια φωτογραφία του προϊόντος και στείλτε τα στοιχεία στη διεύθυνση email μας.

 

Η φωτογραφία θα μας βοηθήσει να κατανοήσουμε την ουσία του προβλήματος ή του ελαττώματος, επιταχύνοντας έτσι τη διαδικασία επιστροφής του προϊόντος και το ποσό που καταβλήθηκε για αυτό. Μέσω της φωτογραφίας θα βεβαιωθούμε για την ακεραιότητα της συσκευασίας, γιατί κατά την επιστροφή ενός προϊόντος που δεν θέλετε πλέον ή έχετε κάνει λάθος κατά την παραγγελία του, είναι υποχρεωτικό η συσκευασία να μην έχει υποστεί βλαβές.

 

3. Επιστροφή

 

Αφού εξετάσουμε το αίτημά σας για επιστροφή των αγαθών, θα λάβετε απάντηση από εμάς, κατόπιν επιβεβαίωσης από τον αρμόδιο τμήμα μπορείτε να επιστρέψετε τα εμπορεύματα ταχυδρομικώς στη διεύθυνση που αναφέρεται στην αίτηση

 

4. Εντός 14 ημερών από την παραλαβή του αιτήματός σας, θα το εξετάσουμε και θα σας ενημερώσουμε για την απόφασή μας. Επιπλέον, θα ειδοποιηθείτε μέσω e-mail για την κατάσταση της παραγγελίας σας που επιστράφηκε και τον τρόπο επιστροφής του ποσού που καταβλήθηκε για αυτήν.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ!

 

* Λάβετε υπόψη ότι αναλάβουμε το κόστος επιστροφής προϊόντων μόνο σε περίπτωση που το σφάλμα που προέκυψε με την παραγγελία σας σχετίζεται με εμάς.

* Σε περίπτωση που το σφάλμα δεν σχετίζεται με εταιρεία μας, το κόστος επιστροφής επιβαρύνει τον πελάτη.

 

Καθημερινά 07:55 - 20:00
Επανάκληση
Καλάθι(0)

ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ

Ανάκτηση κωδικού πρόσβασης

ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ!
ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ ΜΥΝΗΜΑ!